SLA

توافقنانه خدمات پشتیبانی آژانس خلاقیت وبسیما

توافق نامه سطح خدمات پشتیبانی آژانس خلاقیت وبسیما ، برگرفته از موارد خاص SLA مربوط به این شرکت تنظیم  و به حضور تقدیم میگردد.

بندهای توافقنامه خدمات

  • ارائه ویدئو های آموزشی عمومی به منظور مدیریت سایت
  • ارائه ویدئوهای آموزشی اختصاصی به منظور مدیریت سایت، منطبق با پروژه (برای سایت های طراحی شده در آژانس خلاقیت وبسیما)
  • بررسی موضوعات و موارد مطرح شده در سیستم پشتیبانی و ارائه راهکارها و راه حل ها
  • مدت زمان ویتینگ در پاسخگویی به تیکت ها در ساعات پشتیبانی حداکثر 1 ساعت و در ساعات خارج از زمان فعال پشتیبانی در اولین زمان فعال در روز کاری بعدی
  • زمان فعال پشتیبانی ، پاسخگویی در زمان کاری آژانس خلاقیت وبسیما ( شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح الی 16.30 عصر) به استثنا روزهای تعطیل رسمی
  • بروزرسانی ماژور در هسته اصلی وردپرس یکبار در سال توسط تیم پشتیبانی
  • بروزرسانی مینور و امنیتی در وردپرس به صورت مستمر توسط تیم پشتیبانی
  • بروزرسانی ماژور افزونه ها یکبار در سال و بروزرسانی های مینور در صورت نیاز به صورت نامحدود
  • خدمات پشتیبانی اورژانسی به صورت 24 ساعته در 365 روز سال
  • چک آپ فنی دوره ای هر 6 ماه یکبار، شامل آنالیز مشکلات احتمالی توسعه سیستم و بروزرسانی های دوره ای
  • امکان استفاده از خدمات پس از فروش و درخواست های جدید توسعه بر روی سایت به صورت اولویت اجرایی و محاسبه زمان و هزینه به صورت فوری و خارج از رویه های تیم فروش
  • امکان استفاده از خدمات انتقال سایت برای انتقال سایت از فضای نمونه به دامنه اصلی
  • امکان استفاده از خدمات انتقال مجدد و تغییر هاست و دامنه در صورت تایید واحد پشتیبانی
  • تخفیف ویژه مشتریان برای تهیه ماژولهای جدید توسعه یافته در مجموعه وبسیما
  • امکان ارائه نسخه پشتیبان از فایل های طراحی سایت تا مدت حداکثر سه ماه پس از تکمیل سایت در فاز پروژه
  • امکان نگهداری و ارائه نسخه اولیه سایت طراحی شده و یا بک آپ های موجود از سایت در مدت پشتیبانی سایت (این خدمات تنها در زمان فعال بودن پشتیبانی قابل ارائه است.)

 

تعاریف و مفاهیم

  • تیکت : ثبت مشکلات و موارد مد نظر مشتریان محترم در سامانه Support.luxima.ir با نام تیکت درج میگردد.
  • زمان ویتینگ : حداکثر مدت زمانی که باید برای پاسخ پشتیبان منتظر بمانید. میانگین این زمان در حال حاضر در سیستم پشتیبانی کمتر از 15 دقیقه است.
  • بروزرسانی ماژور : تغییرات عمده در هسته نرم افزار که مستقیما در عملکرد، کارایی و امکانات نرم افزار تاثیرگذار است.
  • بروزرسانی مینور : بروزرسانی هایی که مشکلات امکانات موجود نرم افزار را رفع می کند یا مربوط به ملاحظات امنیتی سیستم می باشد.
  • بک آپ نرم : به پروسه تهیه نسخه پشتیبان از سایت برروی فضای آنلاین مانند هاست گفته  میشود.
  • پشتیبانی اورژانسی : به خدمات پشتیبانی در مواردی که سایت بدون دلیل مشخصی از دسترس خارج شود پشتیبانی اورژانسی گفته می شود. خدمات پشتیبانی اورژانسی به صورت 24 ساعته در 365 روز سال و به صورت فوری ارائه می گردد.