خدمات راه اندازی اولیه لانچر

راه‌اندازی یک وبسایت جدید یا بازطراحی آن، یکی از مراحل اولیه برای انتقال از کسب‌وکار سنتی به دیجیتال است. در بازطراحی سایت، انتقال اطلاعات سایت قبلی به جدید بدون شک یکی از دغدغه‌های اصلی صاحبان آن می‌باشد.

در بازطراحی سایت‌ها نیز، اینکه چگونه این داده‌ها به سایت جدید منتقل شوند که شاهد خطای 404 نباشیم یا بخشی از سوابق و اطلاعات قبلی آن‌ها از بین نرود؛ یکی از معضلات اصلی است!

لانچر با هدف تغییر ساختار کسب و کار شما به بازبینی، اصلاح و بهینه سازی وبسایت شما می‌پردازد. تمامی تنظیمات داخلی وبسایت در قالب خدمات لانچر به مشتریان عزیزمان ارائه می‌گردد. ما در لانچر، هرآنچه که برای انتقال دیتای اولیه سایت به آن احتیاج دارید را در دسترس شما عزیزان قرار خواهیم‌داد. در لانچر تمامی لایه‌های اصلی و داده‌های اولیه سایت با اصول صحیح به سایت جدید منتقل می‌شوند و راهکار‌های نو و صحیحی برای بخش‌های جدید به شما ارائه می‌شود.

 

انتقال اطلاعات سایت

انتقال اطلاعات سایت به دلیل وجود ظرافت‌های فنی، نکات ایمنی حساس و اهمیت زمان؛ پروسه بسیار مهم و ضروری است. ما در لانچر تمامی اطلاعات و جزئیات وب سایت پیشین شما را، در قالب یک دیتاست به وب سایت جدید منتقل کرده و جایگاه سئو سایت شما بدون آسیب، بر روی وبسایت جدید منتقل خواهد‌شد.

خدمات تغییر دامنه

بسیاری از کسب‌وکار‌ها در آغاز فعالیت به انتخاب دامنه و نام مناسب برای سایت خود توجه نداشته و پس از دستیابی به موفقیت‌ اقدام به تغییر نام یا دامنه خود می‌کنند. در چنین شرایطی تغییر دامنه اجتناب‌ناپذیر بوده و باید بدرستی انجام شود. ما در لانچر تغییرات دامنه وبسایت شما را بدون هیچ آسیبی به سئو سایت شما، در کمال دقت و توجه انجام خواهیم‌داد.

ساخت دسته‌بندی‌ها و فهرست‌ها

فهرست‌ها و دسته‌بندی‌ها ساختا‌رهایی از سایت هستند که کاربران را به صفحات هدف انتقال می‌دهند. در لانچر فهرست‌ها و دسته‌بندی‌های تمام مقالات و صفحات بصورت کامل به سایت جدید منتقل می‌شوند. در صورت نیاز؛ این بخش‌ها بر اساس اصول و موازین سازگار با سئو مجددا باز تدوین و پیاده‌سازی خواهند شد.

ارائه برچسب برای محصولات

‌برچسب‌ها ویژگی‌ای وسوسه‌کننده برای مدیران سایت‌ هستند تا کاربران را در وبسایت‌هایی با ساختار پیچیده‌، بهتر هدایت کنند. اما با استفاده بیش از حد از این قابلیت، ممکن است به سادگی ضربه‌ای جبران‌ناپذیر به سئو سایتتان وارد کنید.

هدف اصلی‌ برچسب‌ها حفظ ساختار منطقی و معماری هدفمند وبسایت با رویکرد سئو بوده و ما در لانچر به شما کمک خواهیم کرد تا با بکارگیری صحیح از این قابلیت در جهت بهبود جایگاهتان در نتایج جستجو گام بردارید.

اصلاح سایز تصاویر

انتقال اطلاعات از طرح قدیمی سایت به ساختار جدید سایت به دلیل تغییرات ساختاری؛ باعث کاهش زیبایی بصری سایت و ایجاد نقص‌های فنی می‌شود. در لانچر، تصاویر بخش‌های مختلف بررسی شده و سعی می‌شود که تصاویر موجود تا حد امکان با ساختار طرح جدید متناسب شوند.

امکان‌سنجی و انتقال داده‌های داخلی سایت

در انتقال اطلاعات، بررسی نوع پلتفرم قبلی سایت و امکان سنجی انتقال بخش‌های مختلف آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتی که پلتفرم پیاده‌سازی شده اولیه و ثانویه سایت با هم متفاوت باشند، انتقال اطلاعات برخی از بخش‌های سایت مانند نظرات و سوابق خرید مشتریان نیازمند بررسی و امکان‌سنجی مجدد می‌باشد. ما در لانچر بررسی‌های کاملی در این زمینه انجام داده و راهکار‌های موجود را بررسی و به شما اعلام خواهیم‌کرد.