سوالات متداول

در این بخش بیشترین سوالاتی که برای شما و سایز کاربران پیش می آید را پاسخ می دهیم. چنانچه همچنان سوال در ذهن دارید، خواهشمندیم از صفحه تماس با ما ارسال بفرمایید.

01چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون است؟

چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

02کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده است ؟

سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

03لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است؟

چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

01سایت بالا نمی‌آید و قطع شده!
  • ابتدا با فیلترشکن دسترسی به سایت را بررسی کنید.
  • اتصال اینترنت از مودم را قطع و وصل کرده و مجددا بررسی نمایید.
  • دسترسی به پنل مدیریت هاست (cpanel , direct admin) را بررسی کنید. عدم امکان لاگین در پنل مدیریت هاست به معنای بروز مشکل در سیستم هاستینگ بوده و موضوع باید توسط شرکت ارائه دهنده هاست پیگیری شود. در صورتی که با لاگین به پنل هاستینگ خود مشکلی نداشتید، یک تیکت اضطراری برای ما ارسال نمایید.
02سایت بالا می‌آید اما دسترسی به پنل مدیریت سایت(وردپرس) امکان پذیر نمی‌باشد.

برای بررسی یک تیکت اضطراری بهمراه اسکرین شات از خطای مشاهده شده ارسال فرمایید.

03ورود به پنل مدیریت وردپرس امکان پذیر نمی‌باشد.

یک تیکت بهمراه اطلاعات کاربری که در دسترسی به پنل با مشکل مواجه هست، ارسال فرمایید.

04ریسپانسیو سایت با مشکل مواجه است!

سایز‌های استاندارد صفحه نمایش که ریسپانسیو سایت در آن‌ها بررسی و بهینه می‌شود به شرح زیر است :

دسکتاپ : 1366×768 | 1920×1080

موبایل : 360×640 | 375×667

تبلت : 768×1024 | 1280×800

لازم به ذکر است سایزهای در نظر گرفته‌شده بیش از 90 درصد مخاطبین را تحت پوشش قرار می‌دهد. در صورتی که مشکل ریسپانسیو در بازه‌های اعلامی قرار دارد؛ یک تیکت بهمراه اسکرین شات از مشکل و لینک صفحه برای پشتیبانی ارسال فرمایید.

 

05چگونه برای افزودن رایچت اقدام کنیم؟

لطفا یک پنل رایچت تهیه فرمایید و اطلاعات آن را برای راه اندازی افزونه برای ما ارسال فرمایید.

06میخواهیم کد گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول را به سایت اضافه کنیم!

کد و تگ‌های این دو ابزار را از قسمت تنظیمات سایت و اسکریپت‌های اضافی به سایت اضافه نمایید یا برای قرار دادن آن‌ها در کدهای سایت، کدها را در قالب یک فایل ورد برای ما ارسال نمایید. در نظر داشته باشید که راه اندازی ابزارهای خارجی بر عهده مشتری می‌باشد.

07چطور درگاه بانکی سایت را راه اندازی کنیم؟

پس از تهیه و ثبت درگاه بانکی، مشخصات درگاه و اطلاعات ارسالی توسط بانک را برای نصب و راه‌اندازی افزونه درگاه مدنظر، برای ما تیکت فرمایید.

08چگونه گواهی SSL را راه اندازی نماییم؟

برای تهیه SSL به ارائه دهنده هاستینگ خود اعلام نموده و پس از فعال سازی آن بر روی دامنه، برای انجام تنظیمات لازم و تغییر لینک‌ها برای ما تیکت ارسال فرمایید.

09می خواهم ایمیل با آدرس دامنه بسازم!

ویدئو‌های آموزشی برای ساخت ایمیل منطبق با آدرس دامنه را از قسمت ویدئوهای آموزشی در پنل وردپرس مشاهده فرمایید.

10با توجه به اینکه سوپرادمین در اختیار مجموعه وبسیماست برای نصب افزونه چه باید کرد؟

افزونه مدنظر بهمراه علت نیاز به نصب افزونه را برای بررسی تیکت فرمایید. در صورت تائید نصب خواهد‌شد؛ در غیر اینصورت راهکارهای جایگزین برای رفع نیاز مذکور به شما پیشنهاد خواهد‌شد.

11تغییر نماینده

در صورتی که مسئولیت سایت به فرد جدیدی محول گردید، یک نامه رسمی بهمراه مهر و سربرگ شرکت که شامل نام و نام خانوادگی نماینده جدید و ایمیل و شماره همراه ایشان باشد برای ما ارسال فرمایید.

12طراحی بنر، طراحی لوگو، طراحی تصویر اسلایدر و طراحی آیکون

موارد بالا در صورتی که در پروپوزال ذکر نشده‌باشد جزو درخواست‌های توسعه قرار گرفته و می‌بایست از آن طریق برای ما ارسال شوند.

13نماد الکترونیکی

پس از ثبت و دریافت نماد الکترونیکی از طریق https://enamad.ir کد آن را برای قرار دادن در سایت برای ما تیکت فرمایید.

14مشکل در ارسال پیامک

جزئیات مشکل مثلا ارسال یا دریافت پیامک برای ثبت سفارش، ثبت نام، بهمراه اطلاعات ورود به پنل پیامکی (کاوه نگار) را برای بررسی تیکت فرمایید.

15درخواست زبان‌های دیگر پروژه

از قسمت درخواست توسعه اقدام کرده و اعلام کنید پروژه به چه زبان‌های دیگری ترجمه و پیاده سازی شود.

16باگ‌ها و عدم نمایش صحیح

با ارسال لینک صفحات مشکل دار، اسکرین شات از مواردی که بطور صحیح نشان داده نمی‌شوند و در صورت نیاز ارسال ویدئو از عملکرد نادرست قسمت‌های مذکور در تیکت ما را از مشکل بوجود آمده آگاه کنید.

17اگر به پنل پشتیبانی دسترسی نداشتیم از چه طریقی ارتباط برقرار کنیم؟

در صورت عدم دسترسی به پنل پشتیبانی با شماره گیری شماره‌ 74038000 داخلی 107 یا شماره همراه های 09024786876 و 09024786877 با واحد پشتیبانی ارتباط خواهید‌گرفت.