SMART CLOUD

سیستم خدمات میزبانی هوشمند اسمارت کلود

سیستم خدمات میزبانی هوشمند اسمارت کلود در تلاش است تا دغدغه داشتن یک میزبانی با کیفیت را در ذهن وبمستران و صاحبان مشاغل از بین برد.

ما می‌دانیم معیار‌های یک میزبانی بدون نقص چیست و قصد داریم با ارائه خدمات منحصر به فرد و تغییر استانداردهای رایج در حوزه میزبانی وب، رویای یک میزبانی منحصر به فرد را به واقعیت تبدیل کنیم. سیستم خدمات میزبانی هوشمند اسمارت کلود زیرساخت‌های لازم برای پیشرفت در حوزه سئو را فراهم کرده. سرعت بارگذاری مناسب، امنیت، پایداری و آپ تایم استاندارد از مواردی هستند که اسمارت کلود را به یک هاست سئو – فرندلی تبدیل می‌کند. بهره‌گیری از این استانداردها به تنهایی موجب پیشرفت در سئو نخواهد‌شد؛ اما زمینه را برای پیشرفت سریع در حوزه بهینه‌سازی وبسایت آماده خواهد‌ کرد.

پلن های هاستینگ

چنانچه از همراهان لوکسیما می باشید و از خدمات تیم پشتیبانی وبسیما بهره میبرید ، توانید از خدمات هاستینگ مجموعه وبسیما نیز استفاده بفرمایید. این خدمات ، باکیفیت بسیار بالا و تنها برای پروژه های طراحی و پشتیبانی شده در مجموعه وبسیما قابل ارائه می باشد. در صورت انتخاب پلن انتخابی خود ، مراتب را از طریق تیکت برای تیم پشتیبانی ارسال بفرمایید تا راهنمایی های لازم برای شما ارسال گردد.

پلن SILVER
هارد SSD7G
پهنای باند (ماهیانه)90G
تعداد مجاز ایمیل20
تعداد مجاز زیردامنه10
محافظ امنیتی DDOSعادی
پنل مدیریت هاستCPANEL
موقعیت مکانیایران
یکسالهتومان
سفارش هاست
پلن GOLD
هارد SSD12G
پهنای باند (ماهیانه)150G
تعداد مجاز ایمیل50
تعداد مجاز زیردامنه20
محافظ امنیتی DDOSحرفه‌ای
پنل مدیریت هاستCPANEL
موقعیت مکانیایران
یکسالهتومان
سفارش هاست
پلن PLATINUM
هارد SSD16G
پهنای باند (ماهیانه)190G
تعداد مجاز ایمیل80
تعداد مجاز زیردامنه30
محافظ امنیتی DDOSحرفه‌ای
پنل مدیریت هاستCPANEL
موقعیت مکانیایران
یکسالهتومان
سفارش هاست