سامانه ارتباط با مشتریان اینفورم
تا چندسال پیش به واسطه ساختار سنتی و رویارویی نزدیک کسبوکارها با مشتریان، ارتباط با مخاطبان برای شنیده شدن و بررسی مداوم خواستههای آنها آسانتر بود. اما امروزه با توجه به مشغلههای زیاد هر کسب و کار و البته رشد مقیاس آنها، پایدار نگهداشتن این ارتباطات تبدیل به یک چالش شدهاست.
سامانه ارتباط با مشتریان اینفورم درجهت شنیده شدن صدای مشتریان و کسب نظرات و بازخوردهای آنها، گام برمیدارد. ما در اینفورم نهایت تلاشمان را برای کسب رضایت شما عزیزان به میدان میآوریم و مانند گوشی شنوا و چشمی بینا تمامی نظرات، انتقادات و پیشنهادات را بررسی کرده و در اصرع وقت نسبت به تغییر آنها میپردازیم.
اینفورم به واسطه ارتباط مستقیم با مخاطب؛ به شما کمک میکند تا نحوه برخورد، تولید و طراحی خدمات به نحو موثرتری طراحی گردد. ما عمیقا اعتقاد داریم که باید در مسیری طولانی کنار یکدیگر باشیم؛ پس در اینفورم بدون واسطه شنیده و دیده خواهید شد.
ماموریت اصلی این سامانه به بیان ساده، افزایش تعامل و رضایت کاربران میباشد.
ارزشهای بنیادی سامانه نظارت بر مشتریان اینفورم
- دریافت سازماندهی شده نظرات و نظارت دورهای بر نظرات مشتریان
- تبیین و پیشنهاد روالهای کاری جدید بر اساس نظرات مشتریان
- دریافت بازخورد و تبیین رویههای ارتباطی جدید
- ارتباط مستقیم و موثر با مدیریت