- ابتدا با فیلترشکن دسترسی به سایت را بررسی کنید.
- اتصال اینترنت از مودم را قطع و وصل کرده و مجددا بررسی نمایید.
- دسترسی به پنل مدیریت هاست (cpanel , direct admin) را بررسی کنید. عدم امکان لاگین در پنل مدیریت هاست به معنای بروز مشکل در سیستم هاستینگ بوده و موضوع باید توسط شرکت ارائه دهنده هاست پیگیری شود.
- در صورتی که با لاگین به پنل هاستینگ خود مشکلی نداشتید، یک تیکت اضطراری برای ما ارسال نمایید.
سوالات متداول
در این بخش بیشترین سوالاتی که برای شما و سایر کاربران پیش می آید را پاسخ می دهیم. چنانچه همچنان سوال در ذهن دارید، خواهشمندیم از صفحه تماس با ما ارسال بفرمایید.
برای بررسی یک تیکت اضطراری بهمراه اسکرین شات از خطای مشاهده شده ارسال فرمایید.
یک تیکت بهمراه اطلاعات کاربری که در دسترسی به پنل با مشکل مواجه هست، ارسال فرمایید.
سایزهای استاندارد صفحه نمایش که ریسپانسیو سایت در آنها بررسی و بهینه میشود به شرح زیر است :
دسکتاپ : 1366×768 | 1920×1080
موبایل : 360×640 | 375×667
تبلت : 768×1024 | 1280×800
لازم به ذکر است سایزهای در نظر گرفتهشده بیش از 90 درصد مخاطبین را تحت پوشش قرار میدهد. در صورتی که مشکل ریسپانسیو در بازههای اعلامی قرار دارد؛ یک تیکت بهمراه اسکرین شات از مشکل و لینک صفحه برای پشتیبانی ارسال فرمایید.
لطفا یک پنل رایچت تهیه فرمایید و اطلاعات آن را برای راه اندازی افزونه برای ما ارسال فرمایید.
کد و تگهای این دو ابزار را از قسمت تنظیمات سایت و اسکریپتهای اضافی به سایت اضافه نمایید یا برای راهنمایی قرار دادن آنها در کدهای سایت، مراتب را تیکت بفرمایید تا ویدئوهای آموزشی خدمت شما ارسال گردد. در نظر داشته باشید که راه اندازی ابزارهای خارجی بر عهده مشتری میباشد.
پس از تهیه و ثبت درگاه بانکی، مشخصات درگاه و اطلاعات ارسالی توسط بانک را برای نصب و راهاندازی افزونه درگاه مدنظر، برای ما تیکت فرمایید.
برای تهیه SSL به ارائه دهنده هاستینگ خود اعلام نموده و پس از فعال سازی آن بر روی دامنه، برای انجام تنظیمات لازم و تغییر لینکها برای ما تیکت ارسال فرمایید.
ویدئوهای آموزشی برای ساخت ایمیل منطبق با آدرس دامنه را از قسمت ویدئوهای آموزشی در پنل وردپرس مشاهده فرمایید. درصورت عدم دسترسی به این بخش مورد خود را تیکت بفرمایید.
افزونه مدنظر بهمراه علت نیاز به نصب افزونه را برای بررسی تیکت فرمایید. در صورت تائید نصب خواهدشد؛ در غیر اینصورت راهکارهای جایگزین برای رفع نیاز مذکور به شما پیشنهاد خواهدشد.
در صورتی که مسئولیت سایت به فرد جدیدی محول گردید، یک نامه رسمی بهمراه مهر و سربرگ شرکت که شامل نام و نام خانوادگی نماینده جدید و ایمیل و شماره همراه ایشان باشد برای ما ارسال فرمایید.
موارد بالا در صورتی که در پروپوزال ذکر نشدهباشد جزو درخواستهای توسعه قرار گرفته و میبایست از آن طریق برای ما ارسال شوند.
پس از ثبت و دریافت نماد الکترونیکی از طریق https://enamad.ir ، می توانید کد آن را در بخش اسکریپت های سایت وارد نمایید.
جزئیات مشکل خود را با عناوینی مشابه “مشکل ارسال یا دریافت پیامک برای ثبت سفارش، ثبت نام، بهمراه اطلاعات ورود به پنل پیامکی (کاوه نگار)” را برای بررسی تیکت بفرمایید.
برای طراحی و پیاده سازی زبان دیگری برای سایت، از قسمت درخواست توسعه اقدام کرده و اعلام کنید که تمایل دارید پروژه به چه زبانهای دیگری پیاده سازی شود.
با ارسال لینک صفحات مشکل دار، اسکرین شات از مواردی که بطور صحیح نشان داده نمیشوند و در صورت نیاز ارسال ویدئو از عملکرد نادرست قسمتهای مذکور در تیکت ما را از مشکل بوجود آمده آگاه کنید.
در صورت عدم دسترسی به پنل پشتیبانی با شماره گیری شماره 74038000 داخلی 107 یا شماره همراه های 09024786876 و 09024786877 با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار نمایید.