خدمات توسعه کسب و کار جامپ

توسعه کسب و کار به برنامه ریزی ها و استراتژی هایی اطلاق می شود که در راستای پیشرفت و افزایش فرصت های جدید در زمینه خاص الزامی می باشد. کسب و کارهایی که در فکر توسعه می باشند، در واقع می خواهند که ارزشهای جدیدی را به کسب و کار خود بیفزایند. در کسب و کارهای رو به جلو، ارزش آفرینی یکی از عوامل مهم پایدار نگهداشتن موفقیت و کسب درآمد است. زیرا نیاز های جدید و روز جامعه ، نیازمند پاسخ های جدید و به موقع است.

در سامانه خدمات توسعه کسب و کار جامپ، با ارائه برنامه های جامع و مدون به کسب و کارها کمک می شود که بتوانند در مسیر رشد حرکت کنند. برنامه های مدون ارائه شده بر اساس نیازهای اعلامی از طرف مشتری تنظیم گردیده و ارزشیابی می گردد.

 

پلن های خدماتی جامپ

برنامه خدماتی جامپ شامل موارد زیر می‌باشد :

  • ارائه مشاوره بازاریابی دیجیتال

شتاب کسب و کارها برای دیجیتالی شدن هر روز بیشتر می شود؛ به گونه ای که کسب و کارهای سنتی نیز به دنبال راهی برای پیوستن به این مسیر هستند. خدمات مشاوره بازاریابی دیجیتال جامپ با ارائه برنامه ها و خدمات مدون به شما کمک می کند تا بتوانید در زمان کمتری به اهداف خود دست یابید. مشاوره های انجام شده بر اساس تجارب کسب شده در این زمینه می باشد و مشاور شما بهترین راهنمای شما در این مسیر است.

  • خدمات سئو

نقش تایین کننده موتورهای جستجو بر هیچکس پوشیده نیست و همین سطح از تاثیرگذاری است که افراد را به سمت دریافت خدمات سئو سوق می دهد. جامپ پلن های مدون و هدفمندی را در زمینه سئو به کاربران ارائه می دهد و همزمان سه هدف افزایش بازدید در موتورهای جستجوی مهم مانند گوگل، افزایش ترافیک سایت و کاهش رتبه سایت را در پی خواهد داشت.

  • کمپین های تبلیغات آنلاین با پکیج های مشخص

کمپین های از پیش آماده شده برای تبلیغات ، به صورت کلی طراحی شده است و کمک می نماید تا مجموعه ها بتوانند با توجه به بودجه خود خدمات مشخصی را دریافت نمایند. در جامپ، بهترین تبلیغات لزوما بهترین قیمت را ندارد. اما بهترین کیفیت را خواهد داشت.

  • خدمات طراحی لندینگ

صفحات لندینگ یا در اصلاح لندینگ پیج ها به قدری در تبلیغات آنلاین مهم هستند که در صورت طراحی مناسب و پیاده سازی شده بر اساس اصول روانشناسی ، تاثیر بسزایی در جذب مخاطب خواهد داشت. جامپ کمک می کند تا در کنار سایر اهداف ، صفحه های فرود متناسبی براساس استراتژی های تبلیغاتی طراحی یا باز تدوین گردند.

  • ایمیل مارکتینگ

آمارها نشان می دهد که بیش از 90 درصد از کاربران اینترنت از ایمیل استفاده می کنند. هدف قرار دادن کاربران جامعه هدف به کمک اینترنت می تواند کمک بسیاری در جامپ تبلیغات و بازاریابی های دیجیتال ایجاد نماید. ارسال خبرنامه، مقاله، ایمیلهای تبلیغاتی، تبریک های مناسبتی و … به افراد اجازه می دهد تا با مجموعه ها ارتباط بهتری برقرار کنند. استفاده از خدمات ایمیل مارکتینگ جامپ کمک میکند تا دستیابی به جامعه های هدف اثربخش و مناسب باشد.

  • مدیریت کمپین های ادوردز

ارائه راهکارهای بازاریابی در حوزه تبلیغات ادوردز نیازمند تخصص است و در صورت پیاده سازی صحیح، این تبلیغات می تواند مشتریهای بالفعل را به مشتریان بالقوه تبدیل نماید. پیاده سازی پلن های تبلیغاتی در این حوزه نیازمند تخصص و تجربه است تا ترافیک هدفمندی را ایجاد نماید. مدیران کمپین های ادوردز در جامپ ، تجربیات خود را برای حصول بهترین نتایج به کار خواهند گرفت و زمینه ساز کسب بهترین نتایج با بهترین بودجه خواهند بود.

  • پکیج تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی یکی از روش های تبلیغات دیجیتال مارکتینگ است که محاسبه قیمت آن به ازای هر کلیک می باشد. در این روش تبلیغات ، هزینه ها بر اساس بازخوردها است و کاربر پس از کسب نتیجه اقدام به پرداخت هزینه می نماید. تبلیغات کلیکی، شرکت های بزرگ و کوچک را در کنار هم قرار داده و این امکان را به مخاطب می دهد تا بر اساس سلیقه خود صفحه هدف را انتخاب نماید. در جامپ تبلیغات کلیکی به صورت همسو و یکپارچه با سایز تبلیغات تدوین خواهند گشت.

  • پکیج رپرتاژ

رپورتاژها ، متن هایی هستند که به معرفی محصولات و خدمات می پردازند. این نوع تبلیغات در صورتی که صحیح و با برنامه انجام شوند ، بسیار اثربخش خواهد بود و به نوعی بهترین و با کیفیت‌ترین نوع بک لینک هستند و نحوه نگارش رپورتاژ و استراتژی های آن ، تعیین کننده کیفیت آن خواهد بود.