سوالات و مشکلات متداول پس از راه اندازی سایت

سایت بالا نمی‌آید و قطع شده :

  • ابتدا با فیلترشکن دسترسی به سایت را بررسی کنید.
  • اتصال اینترنت از مودم را قطع و وصل کرده و مجددا بررسی نمایید.
  • دسترسی به پنل مدیریت هاست (cpanel , direct admin) را بررسی کنید. عدم امکان لاگین در پنل مدیریت هاست به معنای بروز مشکل در سیستم هاستینگ بوده و موضوع باید توسط شرکت ارائه دهنده هاست پیگیری شود. در صورتی که با لاگین به پنل هاستینگ خود مشکلی نداشتید، یک تیکت اضطراری برای ما ارسال نمایید.

 

سایت بالا می‌آید اما دسترسی به پنل مدیریت سایت(وردپرس) امکان پذیر نمی‌باشد :

  • برای بررسی یک تیکت اضطراری بهمراه اسکرین شات از خطای مشاهده شده ارسال فرمایید.

 

ورود به پنل مدیریت وردپرس امکان پذیر نمی‌باشد :

  • یک تیکت بهمراه اطلاعات کاربری که در دسترسی به پنل با مشکل مواجه هست، ارسال فرمایید.

 

ریسپانسیو سایت با مشکل مواجه است :

  • سایز‌های استاندارد صفحه نمایش که ریسپانسیو سایت در آن‌ها بررسی و بهینه می‌شود به شرح زیر است :

دسکتاپ : 1366×768 | 1920×1080

موبایل : 360×640 | 375×667

تبلت : 768×1024 | 1280×800

لازم به ذکر است سایزهای در نظر گرفته‌شده بیش از 90 درصد مخاطبین را تحت پوشش قرار می‌دهد. در صورتی که مشکل ریسپانسیو در بازه‌های اعلامی قرار دارد؛ یک تیکت بهمراه اسکرین شات از مشکل و لینک صفحه برای پشتیبانی ارسال فرمایید.

 

افزودن رایچت

  • لطفا یک پنل رایچت تهیه فرمایید و اطلاعات آن را برای راه اندازی افزونه برای ما ارسال فرمایید.

 

افزودن کد گوگل آنالیتیکس و سرچ کنسول

  • کد و تگ‌های این دو ابزار را از قسمت تنظیمات سایت و اسکریپت‌های اضافی به سایت اضافه نمایید یا برای قرار دادن آن‌ها در کدهای سایت، کدها را در قالب یک فایل ورد برای ما ارسال نمایید. در نظر داشته باشید که راه اندازی ابزارهای خارجی بر عهده مشتری می‌باشد.

 

راه اندازی درگاه بانکی

  • پس از تهیه و ثبت درگاه بانکی، مشخصات درگاه و اطلاعات ارسالی توسط بانک را برای نصب و راه‌اندازی افزونه درگاه مدنظر، برای ما تیکت فرمایید.

 

فعال‌سازی گواهی  SSL

  • برای تهیه SSL به ارائه دهنده هاستینگ خود اعلام نموده و پس از فعال سازی آن بر روی دامنه، برای انجام تنظیمات لازم و تغییر لینک‌ها برای ما تیکت ارسال فرمایید.

 

ساخت ایمیل با آدرس دامنه

  • ویدئو‌های آموزشی برای ساخت ایمیل منطبق با آدرس دامنه را از قسمت ویدئوهای آموزشی در پنل وردپرس مشاهده فرمایید.

 

با توجه به اینکه سوپرادمین در اختیار مجموعه وبسیماست برای نصب افزونه چه باید کرد؟

  • افزونه مدنظر بهمراه علت نیاز به نصب افزونه را برای بررسی تیکت فرمایید. در صورت تائید نصب خواهد‌شد؛ در غیر اینصورت راهکارهای جایگزین برای رفع نیاز مذکور به شما پیشنهاد خواهد‌شد.

 

تغییر نماینده

  • در صورتی که مسئولیت سایت به فرد جدیدی محول گردید، یک نامه رسمی بهمراه مهر و سربرگ شرکت که شامل نام و نام خانوادگی نماینده جدید و ایمیل و شماره همراه ایشان باشد برای ما ارسال فرمایید.

 

طراحی بنر، طراحی لوگو، طراحی تصویر اسلایدر و طراحی آیکون

  • موارد بالا در صورتی که در پروپوزال ذکر نشده‌باشد جزو درخواست‌های توسعه قرار گرفته و می‌بایست از آن طریق برای ما ارسال شوند.

نماد الکترونیکی

  • پس از ثبت و دریافت نماد الکترونیکی از طریق https://enamad.ir کد آن را برای قرار دادن در سایت برای ما تیکت فرمایید.

 

مشکل در ارسال پیامک

  • جزئیات مشکل مثلا ارسال یا دریافت پیامک برای ثبت سفارش، ثبت نام، بهمراه اطلاعات ورود به پنل پیامکی (کاوه نگار) را برای بررسی تیکت فرمایید.

 

درخواست زبان‌های دیگر پروژه

  • از قسمت درخواست توسعه اقدام کرده و اعلام کنید پروژه به چه زبان‌های دیگری ترجمه و پیاده سازی شود.

 

باگ‌ها و عدم نمایش صحیح

  • با ارسال لینک صفحات مشکل دار، اسکرین شات از مواردی که بطور صحیح نشان داده نمی‌شوند و در صورت نیاز ارسال ویدئو از عملکرد نادرست قسمت‌های مذکور در تیکت ما را از مشکل بوجود آمده آگاه کنید.

 

اگر به پنل پشتیبانی دسترسی نداشتیم از چه طریقی ارتباط برقرار کنیم؟

  • در صورت عدم دسترسی به پنل پشتیبانی با شماره گیری شماره‌ 74038000 بهمراه داخلی 107 یا شماره همراه 09999351582 با واحد پشتیبانی ارتباط خواهید‌گرفت.